Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kam Yin. Meer weten? Ontdek meer
Neset
22 jun 2026 om 23:03
Super lekker en kwaliteit, ik ben blij dat deze zaak bestaat
Ineke
21 jun 2026 om 20:44
Erg lekker eten, werd op de gevraagde tijd bezorgd, was goed warm.
Marta
21 jun 2026 om 19:51
bardzo smaczne
Linde
20 jun 2026 om 7:19
lekker
E
15 jun 2026 om 22:36
Maaltijd is altijd afwachten. Bezorger kende de deurbel niet maar gebruikte de telefoon en dat is een heel andere bel.
Ibad
13 jun 2026 om 19:05
Nasi was echt slecht. Nieuwe kok denk ik
Jannie
13 jun 2026 om 18:17
Nee eten was belachelijk. Grote bak rijst met meer bot dan kip. Nauwelijks groente. Nee vieze vette tegenvaller
Frank
11 jun 2026 om 23:38
Het eten lag letterlijk in een laag olie en was erg flauw en vies van smaak. Daarom heb ik het teruggebracht.
Zeer ongezonde eten .
M
11 jun 2026 om 18:50
Restaurant LEES NIET de TOEVOEGING bij op Bestelling!!
Rijst of Nasi Apart Geen service van KAM YIN Bah.
Roy1957
10 jun 2026 om 1:56
Snelle bezorging, smaakt weer prima!