KAM YIN

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2326 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kam Yin. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 23:03 Super lekker en kwaliteit, ik ben blij dat deze zaak bestaat
21 jun 2026 om 20:44 Erg lekker eten, werd op de gevraagde tijd bezorgd, was goed warm.
21 jun 2026 om 19:51 bardzo smaczne
20 jun 2026 om 7:19 lekker
15 jun 2026 om 22:36 Maaltijd is altijd afwachten. Bezorger kende de deurbel niet maar gebruikte de telefoon en dat is een heel andere bel.
13 jun 2026 om 19:05 Nasi was echt slecht. Nieuwe kok denk ik
13 jun 2026 om 18:17 Nee eten was belachelijk. Grote bak rijst met meer bot dan kip. Nauwelijks groente. Nee vieze vette tegenvaller
11 jun 2026 om 23:38 Het eten lag letterlijk in een laag olie en was erg flauw en vies van smaak. Daarom heb ik het teruggebracht. Zeer ongezonde eten .
11 jun 2026 om 18:50 Restaurant LEES NIET de TOEVOEGING bij op Bestelling!! Rijst of Nasi Apart Geen service van KAM YIN Bah.
10 jun 2026 om 1:56 Snelle bezorging, smaakt weer prima!